Cerebra muhasebe ve finansal raporlama hizmetlerini sunarken aşağıda belirtilen modelleri kullanmaktadır:
1. Dönemsel Muhasebe & Eş Zamanlı Muhasebe
2. Ofisinizde & Ofisimizde Modeli (Onsite-Offsite)
1. Dönemsel & Eş Zamanlı Muhasebe ve Finansal Raporlama
Dönemsel Muhasebe ve Finansal Raporlama
Dönemsel Muhasebe modelinde muhasebe dokümanlarınız tarafımıza belirli dönemlerde ulaştırılmakta (genellikle ay sonları) ve muhasebe ve finansal hareketleriniz (kasa, banka, cari hesaplar, satın alımlar, satışlar, giderler gibi) muhasebe sistemine girilmektedir. Sonrasında format ve içeriği sizlerin talepleri doğrultusundan finansal raporlarınız hazırlanmaktadır. Geleneksel bir yöntem olan dönemsel muhasebe modelinde finansal durumun ve performansın görünmesi belirli bir süreci almaktadır.
Eş-Zamanlı Muhasebe ve Finansal Raporlama
Cerebra Eş-Zamanlı Muhasebe modeli ile finansal durumunuzu ve performansınızı analiz etmek için artık beklemek zorunda kalmayacaksınız. Muhasebe dokümanlarınız "Eş-Zamanlı” olarak anında muhasebe sistemine işlenecek ve sonrasında finansal raporlama ihtiyaçlarınız dikkate alınarak günlük, haftalık ve aylık finansal raporlarınız hazırlanacaktır.
2. "Ofisinizde & Ofisimizde” Modeli (Onsite-Offsite Model)
Cerebra'nın "Ofisinizde & Ofisimizde” modeli, işletmenizin kurumsal bilgisi ve iç kontrollerini tehlikeye atmadan ve riskleri yükseltmeden, göreceli olarak düşük maliyet ile daha yüksek kalitede muhasebe ve finans hizmeti almanızı sağlayan esnek bir çalışma modelini sunuyor.
Bu çalışma modelinde "Ofisinizde” halihazırda işlerinizi yapan personelin bir kısmı firmamızın bordrolu elemanı olmakta ve "Ofisinizde” çalışmaya devam etmektedir. Böylece kurumsal bilginiz hiç bir şekilde tehlikeye atılmamaktadır. "Ofisinizde” çalışan bu personel günlük işlemleri, ortaya çıkan problemleri, süreç iyileştirmeleri ve üst yönetim ile olan tüm ilişkileri yönetmektedir.
İşin kalan kısmı "Ofisimizde” sizler için özel olarak atanan profesyoneller tarafından yerine getirilmektedir. "Ofisinizde & Ofisimizde” ki profesyoneller sürekli iletişim içinde çalışmalarını yerine getirmektedir.
Faydaları
• Kurumsal bilginiz, elemanlarınızın firmamıza transferi ve bu elemanların "Ofisinizde” kalması ile korunmuş olmaktadır
• Müşterilerimiz muhasebe ve finans elemanı alma ve yetiştirme probleminden kurtulmaktadır
• Müşterilerimizin "Ofisinizde” devamlı olarak bulunan firmamızın elemanları ile iletişim içinde olmaları nedeniyle, kontrol kaybı minimize edilmiştir
• Çalışan personelin bir kısmının korunması üzerine kurulan bir model olduğu için, değişim yönetimi riskini düşürmektedir
• Şirketinizin ticari faaliyetlerinin artması durumunda, "Ofisimizde” çalışan elemanlar ile esnek bir çalışma modeli sunulmaktadır
• "Ofisinizde” çalışan elemanlar sürekli olarak "Ofisimizde” istihdam edilen yüksek kalitede profesyonellerle çalışmaları nedeni ile sürekli eğitimden geçme fırsatı bulmaktadır
• Model, eğer gerekirse, tüm kilit personelin ve dokümantasyonun tekrar ofisinize getirilebilmesine olanak sağlamaktadır.
|